Thursday, February 16, 2017

Riepas sapjam laikam


Pēc Meksikas grandprī mēs pārskatījām braucienu mūsu podkāstā un uzdevām jautājumu, "Kas tieši ir tas, kas nedarbojas uz šīm mitruma riepām"? tas bija trūkums rokturī vai spēja radīt pietiekami daudz siltuma, lai kaut kādas saķeres līmenī, vai tas bija kaut kas vairāk smags, piemēram, tie nenovirzot pietiekami daudz ūdens, kas ir tas, ko lietus riepai ir paredzēts darīt?

Džeimss Allens izdarīja skaistu gabals savā tīmekļa vietnē par šo tiešo jautājumu. Izrādās, ka efektivitāte, ko lietus riepas izmanto, lai būtu uz leju, lai jūdzēm no testēšanas protektora modeļus un savienojumu un daudz vairāk spēka. Ar samazinājumu gan testēšanas un spēka uz leju, riepas nenovirzot pietiekami daudz ūdens un ir nosliece uz akvaplanēšanu.

Es neizgriezu un neielīmēju džeimsa gabalu tik šeit un pārbaudīju to ārā, tas ir jauks ieskats, kāpēc komandām un vadītājiem un pat Pirelli ir tiesības būt bažas visiem pilna slapjuma savienojumiem. Tā ir jēga, ka trūkums spriegumā un testēšana varētu sniegt šo rezultātu, bet lielāks jautājums var būt 2017 versijas un  adreses, kas ir pietiekami labas. Vairāk par Pirelli un citām riepām iespējams uzzināt riepubaze mājaslapā!

No comments:

Post a Comment